IT'S MY BIRTHDAY!!!

Idag är det min födelsedag!
 
Fick sova hur länge jag ville men vaknade första gången halv 10 av att min kompis Adrian skev grattis på KIK, gick upp och drack lite oboy och åt en chockladmuffins bara för det är min födelsedag! Sen gick jag och la mig igen och sov till typ 11 och då gick jag upp och satt vid datorn en stund och sen vid 1 började jag locka mitt hår och nu sitter jag har 2 timmar senare med lockigt hår!
 
Mamma och Kiki är på innabandy match och borde komma hem snart och snart kommer Ello också så ska sluta skriva nu <3
 
 
 
Kommentarer
Postat av: EMMAWHO

Grattis i efterskott!

2013-12-08 @ 13:00:54
URL: http://emmawho.se

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!