It's christmas time

Hej Maggi här, värsta härmapan nu som också gör en sån här lista haha. <3
1. Har du hållit dina/ditt nyårslöften? Jag brukar inte sätta super seriösa nyårslöften men de jag har satt upp har jag nått! 
2. Vilken månad var bäst? April
3. Varför? Bröt med en person som inte var bra för mig. 
4. Vad var det bästa med 2013? Nya kompisar en fräsch ny start, att jag har min gamla skatter kvar till vänner <3 
5. Vad var det sämsta? Glömde totalt bort mig själv under en period.
6. Levde året upp till dina förväntningar? Nja, hoppas 2014 blir bättre!
7. Ja/nej, varför? Träffade många bra personer, men varit så dum mot mig själv det här året. 
8. Vad var din största framgång? Under hela resan under 2013 så har jag verkligen hittat mig själv. 
9. Vad var ditt största misstag? Mitt största misstag? Hamnade med fel personer. Behandlade mig själv illa.
10. Vad gjorde dig gladast 2013? Träffade en person som har fått mig att vakna upp och inse att jag faktiskt är värd något precis som alla andra människor är. Jag känner mig vacker när jag är med honom. :) 
11. Vad gjorde dig mest sårad? Blev otroligt sviken av flertal personer. 
12. Är det något du skulle ha gjort annorlunda? Nej, jag har gjort mitt bästa och mer kan jag inte göra skulle inte ångra något för det har tagit mig till den jag är idag. Och jag har lärt mig att gilla mig själv nu, så nej :)  
13. Om ja, vaddå? Nada.
14. Blev du kär under året? ÅH ja <3 
15. Har du uppnåt något i kärlek under året? yes.
17. Har du insett något under året? Att jag är värd något :) 
18. Hur sumerar du årets kärlek? underbar :) 
19. Träffat några nya vänner? Ja! :D 
20. Om ja, vilka då? Massor från min klass och ja andra :)
21. Har det påverkat något? Har fått mycket stöd, så ja det har väl påverkat mitt välmående. 
22. Har du bråkat? Jo det har jag. Det har väl alla gjort någon gång på ett helt år? Har dock bara bråkat en gång tror jag. Jag är rätt konflikträdd hatar att bråka vill bara att alla ska älska varandra. Och vad räknas som bråk? Att argumentera och diskutera är enligt mig inte att bråka. 
23. Har du förlorat någon vän? ja men det var bara jätte bra, falska vänner kan åka ut med huvet före :) 
24. Gjort något du ångrar? Kanske gjort illa en person jag bryr mig om men nej inte annars. 
25. Vilken dag/kväll/natt kommer du att minnas mest? 20 mars
26. Varför? Eh massor med saker som var bra hände då :) 
27. Det bästa köpet? Justin timberlake biljetten!
28. Det bästa minnet? När jag och Dimitra dansade på balen hon är min boo <3
29: Det bästa med årets sommar? Hahaha käkade olagligt mycket jordgubbar. 
30. Vad ska du uppnå med 2014 som du inte uppnåt med 2013? Vara snällare mot min kropp och själ! 
31. Vad ska du göra annorlunda 2014? Vara mer kärleksfull även om jag redan är det :) 
32. Vad ska du fortsätta med under 2014 som du gjort under 2013? Jag ska fortsätta smsa folk om när jag sitter på toaletten och ska lägga en deg xD  
33. Vad har du gjort dig själv mest stolt över? Att jag har överlevt det här året så bra.
34. Vad har du gjort dig mest besviken över? Fattar inte frågan...haha besvikelser hit och dit jag är inte långsiktig om det är någon jag älskar. Har jag aldrig älskat personen så är jag besviken i en sekund, then I DONT GIVE A FUCK.
35. Är du nöjd över 2013? Har kämpat som fan så jadå
 
Jag ska försöka göra så bra det bara går med året 2014. Vill att människor jag älskar ska må bra, och att jag också ska må bra då är jag nöjd. HÖRNI imorgon är det julafton tagga!!!! LITEN tillbakablick på året! 
DIMITRA under sommaren . <3 
Red bull och BLU
Hade blond hår men färgade till svart min favoritfärg! Det bästa jag har gjort :D
Åkte till grönalund. <3
Sommaren var underbar, det blev så varmt! 
Besökte Stockholm med nya klassen, skit roligt! 
gick på balen!
 
Har haft sjukt kul detta år, trots många motgångar tack 2013 men nu är det dags att gå vidare! <3 GOD JUL!!! 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!