I walk through that storybook

Hej ! 
Uppdateringen har varit lite låg då vi spenderat dagen och gårdagen med varandra. Jag åkte till Dimitra runt fyratiden igår kväll och har vart där fram till typ halv nio. Igår fyllde bebis år så vi åt kladdkaka, färgade mitt hår och hade photoshoot till nya headern! Har fått ännu en designidé men vi får se hur bra detta kommer sluta. Imorse gjorde jag läxorna så just nu för tillfället är jag läxfri! Det känns jätteskönt att ha en ledig söndag! Sen åt vi hos mormor också och hade det allmänt trevligt. Igår höll även min dator på att dö TVÅ (!) gånger för att vi spillde saft och energidricka på den... Men den lever och jag är fett tacksam då det är min lilla bebis <3 
 
Nu ska jag strax lägga mig och drömma sött men innan de får ni nedan en lista som jag tagit från Kissies blogg ;) 
 
1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Valentina Nikita Sophia! 
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – kärlek utan sex, just nu. 
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Hmm... Despicable me 2 
4. Har du bra självförtroende? – 
ibland så ;) 
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – 
Ta ledigt, dra till LA och skita i allt!  
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Komma in på högskola, tatuera mig och pierca mig .

7. Beskriv ditt drömutseende! – Tränad, muskulös (inte för mycket), långt platt hår, blåa ögon!

8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Justin Bieber, Mamma, Dimitra

9. Någon du har kysst -
 Dimitra
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – 
Ja mamma har dem någonstans.
11. Den du senast sov över hos – Dimitra

12. Vem skrev du senast med på Facebook? – 
Bra fråga.. hm.. Madde!  
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – 
Ja :) 
14. Vad väljer du, godis eller chips? –  Godis.. 

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Kommer inte på något.. Allt är ju pinsamt ;) 
16. Hur uppvaktar man dig? – 
Ge mig komplimanger, blommor och choklad!
17. Har du rykten efter dig? – Nåt finns väl säkert men rykten = avundsjuka = jag bryr mig inte 

18. Din absolut sämsta egenskap? – 
Min sämsta egenskap är nog att jag inte kan hålla käften
19. Din bästa egenskap? – 
Målmedveten, hett temprament
20. En låt du är beroende av? – 
ATM är det "Preacher" 
21. Vad stod det i ditt senaste sms? – 
”Godnatt och sov gott <3 " 
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Dimitra, utan tvekan! 

23. Kan man vara vän med sitt ex? – Klart man kan, men vill man ?

24. Har du kysst en kompis? – 
Pfft.. Kysser Dimitra jätteofta ! 
25. Hur ofta dricker du alkohol? -
 Mer sällan än vad folk tror
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – 
Droger är dåligt. Jag bryr mig inte om människorna som gör det så länge det inte påverkar mig. 
27. Vad hatar du? – 
Människor som gör ALLT och då menar jag verkligen ALLT för att få ens uppmärksamhet
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Inte ett seriöst förhållande. Och inte ett långvarigt heller. Jag måste få gosa och kramas och träffa personer jag älskar. 

29. Vad handlade din senaste dröm om? –  Ormar, Vargar, Växthus, Sex och otrohet.
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – Jag väger det jag väger och jag är inte så värst nöjd med det om vi säger så.. Men det blir bättre ;) 
31. Hur lång är du? – 
178 cm
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Snabba Cash. 

33. De bästa svenska skådespelarna? – Hmm.. Alexander Skarsgård

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry Potter! 

35. Ditt humör för tillfället? – Irriterad. 

36. En vacker person? – 
Vacker eller snygg? Vacker: Beyoncé Snygg: Justin Bieber
37.Har du instagram? – 
@b3atless
38. Vem kramade du senast? – 
Mamma
39. Vem träffade du senast? – 
Mamma! 
40. När slog du dig senast? – 
Idag.. Eller det var Dimitra som slog mig 
41. Någon du vill träffa? – Folket på KU
42. När grät du senast? Varför? – 
Nån dag sen, allt är för mycket 
43. Sminkar du dig varje dag? – 
Nej
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – 
Till utseende är det väldigt blandat, till personlighet mest pappa. 
45. Är du helsvensk? – 
Inte ens  1% svensk i blodet
47. En artist du inte gillar? – 
Den är svår.. Men .. typ Rebecka Black ? 
48. En artist du gillar? – 
Justin Bieber, Macklemore
49. Vad är det bästa som hänt dig? – 
Min och Dimitras vänskap och gymnasietiden 
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Egenföretagare ! 

 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!