I really want you

 
Hej! Det är Maggi. 
 
Jag längtar tills nyår! Inte för att jag har massor med nyårslöften och sånt det känns bara som att jag får en ny chans att bli bättre. Nästa år så ska jag försöka fokusera mer på mig själv vad jag vill och behöver, eftersom att jag konstant tänker på andra hela tiden. Jag tror att det är mitt enda nyårslöfte. Jag vet inte vad jag ska göra på nyår har inga direkta bestämda planer, men ska nog äta god mat och efterrätt och kanske träffa kompisar, och förhoppningsvis vara sjukt nöjd med kvällen! Hoppas också på att få höra och se massor med fyrverkerier! Jag satt och kollade i en bok jag skrev i när jag var tolv år, det är helt sjukt egentligen hur mycket det är som faktiskt har förändrats. Flera personer som inte längre finns i mitt liv som var en ''stor'' del av mitt liv då, mitt beteende har förändrats har blivit mer glad. Så mycket förändras! Man tänker eller jag tänker i alla fall att det som är nu kommer vara för alltid åtminstone när saker kan kännas jätte jobbigt, men det är ju inte så saker förändras hela tiden vare sig man vill det eller inte det är så det fungerar! När jag inte mådde bra så tänkte jag så, men nu försöker jag tänka att det kommer bli bättre.. Det är bara en tidsfråga, innan du börjar le igen och försöka att ändra tankesätt! And I'm proud of you, and you are beautiful. Alla som kämpar är så duktiga! <3 
 
- Everything will be okay in the end, if it's not okay it's not the end. 
- The happiest people don't necessarily have the best of everything, they just make the best out of everything that comes their way.
Just because it burns, doesn't mean you are going to die. STAY STRONG - Maggi <3 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!