Herregud

Hahah, Ello och jag har ju lovat att det kommer en ny design imorgon och vi hade för flera timmar sedan inte ens börjat på designen eller ens tänkt på den. Nu snart 7 timmar sedan är ALLT klart. Det är bara riktigt små saker som ska fixas som tar max 5 min att fixa kvar och det ska Ello fixa imorgon. Jag blev preics klart med det sista som jag skulle fixa och nu tänker jag gå och lägga mig för klockan är 10 över 5 och jag ska upp om 5 timmar! Hoppsa verkligen ni kommer gilla den nya designen för båda jag och Ello gillar den riktigt mycket!!
 
Ni har redan fått en sneek peek av Ello så här får ni en av mig också! Kom ihåg att komma in här på nyårs afton för att se hela! <3
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!