GOTT NYTT ÅT KÄRA BLOGGLÄSARE

Sitter på mobilen och skriver det här. Har inte suttit vid datorn alls idag och kommer inte göra det häller. När som helst kommer våra "gäster", Marias bästa vän Linn och Momo och Mofa kommer. Då börjar vår traditionella 3 rätters nyårsmiddag.

Till förrätt är det skagenröra och lax toast.
Till varmrätt så är det oxfilé med potatis chips och bea sås eller rödvinsås.
Sist till efterrätt är det chockladpuddig som gäller!

Och såklart är allt hemma laget, pappa har gjort egen skagenröra som är gudomlig! Men hoppas verkligen ni har en underbar kväll och hoppas ni får en bra start på året! Själv så skulle jag helst  vilja ha min kille här så jag kunde få en underbar start på året men han är inte här så då får jag klara mig utan honom, träffar honom nästa vecka istället!!

Vi ses 2014!! :*



-D
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!