FU

Har inget att skriva det är därför bloggandet från mig inte är så bra. Dock ska jag recensionera boken The Fault in Our Stars av John Green ikväll (inatt). Läste ut den på 2 dagar. Fick den i julklapp och jag har velat ha den i över 1 år och jag blev så glad när jag fick den! Men som sagt kommer en recension upp imorgon. Annars har jag inte gjort nåt idag bara tagit det lungt. Imorgon blir det att åka in och kolla på mellandagsrean med mamma och kanske systrarna. Sen ska jag hem till Ello på eftermiddagen/kvällen. Aron åker också upp till deras vinterstuga och ska fira nyår där och han kommer inte ha nån täckning så det suger ganska hårt och han åker till sälen direkt efter nyår och är där till typ 5/6 januari så tror inte att jag kommer hinna prata med honom så mycket då. Han har tjatat om den där dumma snön i typ 2 månader nu! Skämtar inte ens, så han kommer spendera dagarna i backarna. Tur att jag har en bästa vän som man kan rymma till.
 
Dock har jag saknat henne en massor så ska bli skönt att få komma hem till henne! (Ello om du ser det här kan du kanske fixa den där ryska saken som jag älskar som smakar som skagenröra? Okej tack <3)
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!