Februari 2013

Mådde ännu sämre i Februari och på allt det så kom gymnasie skräcken och stressen, Men jag lyckades sortera ut 4 skolor som jag skulle kunna tänka mig på och då helt omedventen om hur lycklig jag skulle bli och hur rätt jag valde.
 
Första året med en riktigt fin och underbar pojkvän på alla hjärtans dag blev förstörd. En nära familjevän dog i Januari och begravningen var den 14 februari. Alla hjärtans dag kommer aldrig vara den samma för mig.
 
Snart gått 1 år sedan du försvann. Alla saknar dig.
 
Spenderande en hel vecka med Ello, vi bodde ensamma hemme hos henne och hade skit roligt och skrattade. Dock började vi såklart tjaffsa också men vi klarade det och bestämmde oss att vi verkligen ska flytta ihop när vi blir äldre!
 
Sen lyckades ju Ello också bryta mitt högra ring finger. Fina bästan vän man har right
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!