En såndära tråkig sak

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Adventsfyrverkerierna vid Slottsbacken

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sprang till bussen med musik i öronen

Vad gjorde du för 15 min sedan: 

För 15 minuter sen så kom jag till skolan från tyskan, vi hade ingen lektion

Det sista du sa högt:
Fan vad nice ! 

Det senaste någon sa till dig:
Nu ska jag störa japanerna

Vad har du druckit idag:
Kaffe. Mjölk. Vatten.

 

Vad var det senaste du köpte:
Mat

Vad är det för väder hos dig nu:
Kallt och blåsigt

Godaste glassmaken:
Choklad! 

Drömmer du mardrömmar: 

Yes.. Det är irriterande

Trivs du med ditt jobb:
Jobbar inte för tillfället, men om jag säger såhär: Jag jobbar inte om jag inte trivs . 

Favoritklädsel: 

Svart. Det är så fint!

Favoritlåt just nu:
Alla möjliga från The pretty reckless

Vad ser du om du tittar till höger:
Josefine 

Höger eller vänsterhänt:
Vänster

Humör just nu:
Trött och förvirrad

Sommarplaner:?
Inga än, förutom att fira min 18-årsdag

Spelar du något instrument:
Gitarr och Piano. Spelat piano 11 år! 

Morgon eller nattmänniska:

Natt.

Vad är viktigast för dig:
MAT! 

 

 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!