Dan före doppardan!

Hej bloggisen! 
Äntligen har jag en liten lucka att blogga på, vi här hemma har vart igång sen 12 nämligen! Först ner på stan och köpa lite kläder sen till brorsan för lunch. Därifrån åkte vi till gränby centrum och shoppade de sista julklapparna och även handlade julmat! Kom hem vid sex och sedan tog jag bussen till Gränby för att köpa två grejer jag glömt! Nu ska jag strax till ICA o köpa lite mer grejer vi glömt innan jag tar mig tiden och vilar på riktigt! 
 
Hörreni! DET ÄR JUL IMORGON! <3 
 
Vår julgran i år <3 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!