Dan före dan före doppardan!

Hej bloggisen! Har ekat riktigt tomt här sedan några dagar tillbaka (bortsett från Dimitras bloggning) och ja.. Jag har ju inte bloggat sedan i torsdags, finns någon anledning till fredagen men annars har jag ju bara varit lat. I fredags vaknade jag vid sex och åkte in till stan vid åtta för att shoppa på H&Ms VIP morgon! Köpte grejer för 800 kr !! Sen åkte jag hem och gjorde inget speciellt fram till kvällen då jag åkte till Dimitra, där delade ut deras julklappar och fick två av mina! Riktigt nöjd då jag fick en kalender för 2014 med Justin och sedan fick jag även en bok av Maria som heter Vad är sex? Och 100 andra jätteviktiga frågor. Jag tycker om boken då det är frågor och påståenden och till varje finns det ett kort och ett långt svar där det korta svaret är lite roligare och det långa mer vetenskapligt och logiskt. Aron kom dit senare och vi spenderade tid tillsammans alla tre till typ klockan fem på lördagen då vi fick skjuts hem. När jag kom hem igår så duschade jag och åt mat innan jag satt mig ner och kollade på Christmas with the Kranks. Älskar den filmen! 
 
Idag klev jag upp vid tolv för att sedan vid två åka till mitt älskade guds-/brorsbarn Danil på 4 årskalas ! Han fick en smurf av mig som han kan sova med! Vi åt lite tårta och firade lite lätt innan vi åkte hem och nu har jag precis kommit hem och ska sminka av mig, byta om och gå till solariumet. Får se om jag bloggar sen men det tycker jag att jag borde så vi hörs senare bebisar <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!