Boyfriend jeans

Kommer ha jeans på mig imorgon, kände för att ha det då min storasyster har dom har skit snygga boyfriend jeansen. Så blir dom och nån tröja till, ganska enkelt och smidigt. Dock är dom vita och jag vet inte om jag passar i vitt men dom var sjukt sköna när jag testade dom så får väl se när jag vaknde och sätter på mig dom! Kommer dock inte se lika snygg ut som dom på bilden men om det är bekvämt och jag tycker det är snyggt så kommer jag ha det :)
 
Finns inte så mycket att säga. Ska upp vid 9 och sen bär det av mot centralen vid 9.30 och möta alla dom andra vid 9.50 sen är man i stockholm hela dagen!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!