April 2013

Gick på date med ingen annan än Dimitra, bjöd på taco-bar och sedan såg vi filmen The Host på bio. Det var en av de mysiga kvällarna vi har haft under vår vänskap. 
 
Var på Leo's Lekland med min bror och hans barn, vi hade det skojsigt även om jag var jättetrött. Älskar det stället! Jag larvar mig mer än vanligt där och det är jätteskönt! 
 
THE "B" DAY! Jag fick uppleva min idol live! Jag kommer alltid klassa den 22 april 2013 som en av de bästa dagarna i mitt liv just för att Justins musik har, tro det eller ej, fått mig att tro på att allt inte är så körigt som man tror. Musiken har en mening, bakom varje textrad och när man stod på parketten så kunde man inte sluta stirra för det kändes som en dröm. Minns att jag blundade lite då och då i några sekunder för att sedan öppna ögonen och fatta att det faktiskt var sant, jag stod där och lyssnade på honom live.  Samma kväll åkte dock mamma in på akuten med början på något som kändes att det aldrig skulle ta slut. Ni får några halvtaskiga OPUBLICERADE bilder och den fina "Believe" bilden som ni sett tusentals gånger! 
 
Och det var typ det som hände under April i runda slängar.. 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!