80 frågor

1. Hur gammal är du om fem år?  Har nästan precis fyllt 21 då!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mamma

3. Hur lång är du?  166 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? This is us (One Directions film)

 5. Vem ringde du senast? Tror det var nån i familjen!

 6. Vem ringde dig senast? Ello

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Aa ♥"

 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms!

 9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av det

 10. När såg du senast din mamma? 10 min sedan?

 11. Vilken ögonfärg har du? Dom skiftar mellan jättegrönt till mörkbrunt och allt där emellan

 12. När vaknade du i dag? 11.25 tror jag

 13. Vilken är din favoritjulsång? Ave Maria

 14. Vilken är din favoritplats? I Östersund

 15. Vad skrämde dig om natten som barn? Att vårt hus skulle börja brinna när jag låg och sov!

 16. Hur stor är din säng? Extremt liten! Behöver en ny säng :c

 17. Vad har du för dator? En lenovo som jag fick av skolan, älskar den för den är så lätt jämfört med min gamla privata dator!

 18. Sover du med eller utan kläder på dig? Med

 19. Hur många kuddar har du i sängen? 7 st

 20. Hur många landskap har du bott i? Ett 

 21. Vilka städer har du bott i? Uppsala

 22. Är du social? Nja ganska

 23. Vilken är din favoritglass? Vanilj!

 24. Vilken är din favoritefterrätt? Chockladkaka med vanlilj glass och grädde!

 25. Tycker du om kinamat? Helt okej

 26. Tycker du om kaffe? Helt okej

 27. Vad dricker du till frukost? Juice

 28. Sover du på någon särskild sida? Nej

 29. Kan du spela poker? Ja

 30. Tycker du om att mysa/kela? Ja

 31. Känner du någon med samma födelsedag som din? Till och med 2 stycken

 32. Vill du ha barn? När jag blir äldre ja!

 33. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, sen kan jag lite tyska och några ord på grekiska

 34. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, för det är alltid varmt!

 35. Vad spenderar du helst pengar på? roliga upplevelser med vänner!

 36. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vet inte...

 37. Vad har du för ringsignal? Vet inte!

 38. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Närmast är väl mitt hår... annars är det ett par gardiner!

 39. Har du nån faster? Nej bara en farbror

 40. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, har inte körkort! 

 41. Vilken var den senaste boken du läste? FoxFire

 42. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

 43. Dansar du i bilen? Alltid! Varje dag!

 44. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix fm tror jag?

 45. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 07.39 tror jag?

 46. När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg... typ förra månaden nån gång!

 47. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Axel och Tina!

 48. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 dag. Usch. Hatar att tälta!

 49. Vad lyssnar du på just nu? Ave Maria... som sjungs av Luciano Pavaritti

 50. Har du varit med i tidningen? Japp!

 51. Hur imponerar man på dig? Om man kan vara sig själv

 52. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ello

 53. Har du någon piercing? En i vardera öra

 54. Civilstånd? Singel!

 55. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, Tumblr, Youtube, Blogg.se

 56. Är du fåfäng? Nej det skulle jag inte påstå

 57. Ångrar du någonting du gjort? Nej inte längre.

 58. Vilket är ditt drömjobb? Har ingen aning!

 59. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Resa jorden runt.

 60. Vad har du haft för husdjur? Fåglar, Hamstrar, Fiskar, Råttor och just nu har vi Hund som vi haft i 5 år

 61. Svär du ofta? Ja ganska mycket...

 62. Sverige när det är som bäst? Sverige är som bäst på sommaren!

 63. Kan du åka skidor? Jag kan men gör det inte för jag hatar det!

 64. Vad har du ätit i dag? Flingor, Middag (Kött och ris) och nu en smoothie

 65. Vad har du för utbildning? Grundskola och en termin i gymnasiet!

 66. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Är ganska nöjd med mina läppar och ögon!

 67. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Resten av kroppen...

 68. Vilken är din bästa egenskap? Positiv och glad tror jag!

 69. Vilken är din sämsta egenskap? Att jag alltid gör saker så stora när jag är ledsen och förstör ganska mycket då!

 70. Saknar du något? Att inte vara orolig hela tiden!

 71. Är det viktigt att fira födelsedagar? Jätteviktigt är det väl inte men ganska!

 72. Vad gör dig glad? Min familj och vänner! och sen nutella då... (REN KÄRLEK!)

 73. Vad ska du göra i helgen? Har ingen aning!

74. Vad är det knasigaste du gjort? Har gjort ganska mycket knasiga saker i mitt liv

75. Vem är din förebild? Min halvsyster Lotta

76. Vad har du på dig? Min rosa sportbh och mjukisbyxor

77. Vad längtar du till? Sommaren!

78. Om du fick ändra en sak med ditt liv, vad skulle det vara? Typ allt från åldern 10 till 15...

80. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Gå på toa! Så jävla kissnödig!

 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!