What doesn't kill you makes you stronger.

Hej Magdalena här.
 
Idag har jag typ vandrat omkring och bara tänkt på massa saker, typ hur jäkla lätt jag blir sårad. Alltså jag är väldigt överkänslig, och har varit väldigt mån om vad andra ska tycka om mig. Tänker tillbaka på hur det var innan pappa dog, då var jag inte riktigt så jag gjorde det jag själv tyckte och kände var bra. Tyvärr har det ändrats sen han dog, vill liksom inte lasta över på någon annan och jag vill inte att någon ska tycka illa om mig. Jag är så bra på att spela. Precis som alla andra människor så faller jag ibland, svårt att förklara det på ett bra sätt. Men jag är en väldigt upp och ner person, jättetrickigt att förklara det. Ibland vet jag inte ens om jag kan förklara det för mig själv, och om jag inte kan förklara för mig själv hur ska jag då kunna förklara för andra? 
 
Jag var kompis med en kille förut, han sa att hela jag skrek problem. Det sårade mig ganska djupt faktiskt, ja jag har problem men att hela jag skriker problem vet jag inte. Haha shit vilket kaos inlägg det blev, men iaf även om man känner sig liten så är man stor inombords. Det vet jag. 
JA, <3 
Vill bara ha dimitra hos mig nu, hon är den enda som förstår sånt här. 
Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Känner exakt samma, har också sjukt lätt för att bli sårad och bryr mig mer om vad andra tycker om mig än vad jag tycker om mig själv.. :/ Kramisar Carro

2013-08-15 @ 18:14:15
URL: http://quiethell.blogg.se/

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!