Well, Hello there Darling !

Så, äntligen har jag tagit en paus från allt hetsande hemma. Ditt ska göras, datt ska fixas, HELA DAGEN! Kom iväg till stan en liten sväng i alla fall och fick med allt jag behövde till imorgon. Som ni kanske redan nu förstår så kommer inte jag blogga imorgon, i alla fall inte efter fyra då vi åker, men jag ska försöka fixa några tidsinställda eller något i den stilen. 
 
Nu håller jag på o småfixa i mitt rum, kom in vid typ tio efter att ha tagit ett varv 3,2 km på kvällen, riktigt skönt. Blev en snabbdusch och har fixat fruktsallad med vaniljsås så nu leker livet ;) Ska lägga mig om typ en timme, får se om jag hinner kolla klart på ett avsnitt av PLL annars tar jag det imorgon medan mitt hår fixas! 
 
Vi märker helt enkelt vad som sker under morgondagen ! :*
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!