Varför jag mår dåligt.

 
 
Om ni har läst bloggen ett tag nu så vet ni att jag har problem med min rygg. Jag har ganska hög smärttröskel så jag har klarat dagarna med två tabletter och på bra dagar bara 1. Men sen i fredags har jag haft så satanst ont så jag har knappt kunnat äta nåt på dom senaste dagarna även fast jag har tagit tabletter. Igår natt blev det så jobbigt att jag trodde jag skulle spy och jag började gråta då jag varken kunde ligga ner eller sitta ner då smärtan i ryggen blev värre.
 
Så imorse åkte mamma och jag till vårdcentralen för att träffa en läkare. Som alltid så tror dom att det är muskeln som min högra arm sitter fast i som spökar för jag sitter dåligt så nu blir det att ta värktabletter 3 gånger varje dag samtidigt som jag äter och sitta rakare i ryggen, speciellt när jag sitter vid datorn. Såska ta när jag äter frukost, Lunch och Middag. Har fortfarande sjukt ont i ryggen men jag klarar mig. Det gör inte lika ont som det gjorde inatt så jag hoppas på att kunna gå till jobbet imorgon!
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!