Underbart jobb

Hahaha dagen har varit underbar!
 
Jag och Elin har varit så jäkla konstiga idag! Säkert pga att vi var så jäkla trötta! Hahaha vi har skrattat så mycket så dom vuxna har frågat vad vi skrattat åt!
 
Det är en vikare kille som jobbade idag och han hade en tjock tröja där det stod "Looking at your future" och det tyckte Elin och Jag var jättekul, så efter lunchen så var vi ute och då kom han fram och presenterade sig och vi hälsade tillbaka och sa våra namn då han sa sitt till oss. Sen när han hade gått iväg igen så kom jag på att jag inte alls hade lyssnat på vad han hette utan bara asgarvade i huvuder så jag frågade Elin "Vad hette han?" lite lågt då han stod typ 4 meter ifrån oss. Men Elin hade inte heller ihåg vad han hette sen kom jag på att jag trodde att han hade sagt att han hette Hazzan så vi körde på det, att han hette Hazzan men sen när vi skulle äta mellis (EFTER 3 TIMMAR)
 
Så fick vi veta att han hette Elias.... DET VAR SÅ PINSAMT och Elin satt brevid honom när han sa sitt namn och hon kollade på mig och började asgarva. Sen kom började vi prata om en sak som spårade ut totalt som jag inte ska skriva ut här för ni kommer tro att vi är helt dumma i huvudet!
 
Sitter just nu och lyssna på Kissie och Peter08's pod, den enda pod jag lyssnat på för det verkar vara den enda som är bra! Vet inte vad jag ska göra nu, bara ta det lungt.
 
Juste de, Lotta har åkt tillbaka till Värmland igen, hon och Kiki åkte ju i Onsdags förra veckan ner dit och kom hem på Söndag kväll och sen så sov Lotta och hennes kompis Jessica här tills idag och imorse innan jag gick till jobbet hoppade dom in i bilen och började sin resa ner igen. Det betyder att Håkan sover hos mig tills hon kommer tillbaka. Frågade när hon kommer tillbaka och det är max om en vecka så det är inte så länge.
 
Har ingen ny bild så ni får en gamal bild :c
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!