Underbar dag

Har varit på världens bästa humör hela dagen, Christopher undrade varför jag var på så bra humör och jag kan ärligt inte svara på det. Kände mig bara extremt lycklig när jag kom in på Internationella och såg Hamid. Älskar min klass och jag kan inte bli lyckligare att jag hamnat i en sån underbar klass, blir alltid på bra humör när jag är i skolan, får alltid skratta och jag kan vara mig själv. Det har varit en lyckad dag! Fått skol dator och sen hade vi gränsnittdesign och webbutvekling som sista lektion så det var underbart kul då det är nåt jag gillar!
 
Dock är jag fortfarande inte van med skoldatorn än och den kommer enbart vara till skolan så min andra dator, min privata dator kommer jag ha alla mina bilder på, allt privat kommer finnas på den. Skriver från skoldatorn nu då jag ladda ner spotify och fixade en ny bakgrunds bild till datorn. Nu ska jag byta till min fina andra dator och ladda upp andra delen från Rix Fm Festivalen :)
Hoppas ni har haft en bra dag för det har verkligen jag!
 
Såhär ser min nya bakgrunds bild ut.
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!