Tro-tro-troublemaker

Tror ni inte jag försover mig?! Blev så irriterad på att jag inte hörde väckarklockan men blev ju till och med så att jag tog en tidigare buss till stan! Hinner ju till och med åka till Centralstationen och möta upp Dimitra :) så lite positivt är det trots allt, sen hoppas ju jag på att jag kan lägga mig tidigare ikväll så jag klarar av att vakna, var så nervös igår så kan bero på det ju!

Igår köpte jag äntligen min kalender/almanacka till skolan och har fixat den med egen fram och baksida. Ska fota hela senare så jag kan visa upp den!

Nu ska jag strax kliva ut ur bussen så ska nog inte skriva så mycket, men nu har jag officiellt invigt min morgonbussbloggning :D

Sincerely E

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!