To live, to learn and to never give up

Sitter för tillfället i mitt kök och proppar i mig Tekakor med te medan jag lyssnar på Hero med Enrique Iglesias, så himla fin! Idag bär jag mjukisdress och keps, glasögonen är på och ansiktet vilar från sminket. En grej jag hade ibland förra året men ska försöka ha oftare är att ha onsdag som en slapp/mys dag och ha no make-up och mysiga kläder! Det är så himla bekvämt!

Strax ska jag även sätta på mig skorna och gå mot hållplatsen, tar bussen klockan åtta mot skolan måndag,onsdag, fredag! Är så jäkla dum att jag lägger mig vid tolv-halv ett då jag får Max 7 timmars sömn och ibland mindre ._. Måste ändra på det men blir inte trött förns halv tolv och det spelar ingen roll vilken tid jag går upp dagen innan .. But well, måste väl komma in i rutinerna :)

Nu ska jag springa! Puss från E

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!