Tired of waiting for nothing

Sitter på bussen hem igen dock regnar det den här gången. Är skit trött men ska hem och duscha så blir jag säkert lite pigg. Underbar dag med mina killar <3 Älskar min klass trivs som fisken i vattnet eller vad man säger. Sen har vi ju också Hannes och Sebbe som är helt underbar också! Så underbart att jag hamna på en skola där jag får vara mig själv och folk gillar det. Första gången jag inte har en klump i magen när jag åker till skolan och jag har blivit så prata glad! Känner mig knappt deprimerad längre! Kan inte be om nåt mer!

Råkade också bryta av en av mina naglarna idag. När man bara hänger med killar är det inte speciellt lätt att få tag på en nagelfil så drog till vaktmästaren och fick låna en metallfil för att fila nageln med. Det funkade så jag klagar inte! Men ska sluta skriva nu och lyssna på min musik! -D




Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!