This is my Oath to you

Nu sitter jag på mattelektionen vilket är min andra lektion för dagen, efter den är det lunch i fyrtio minuter och därefter Naturkunskap. Går till fyra idag vilket är min längsta dag i veckan, men sen är det ganska chill att ha måndag som längsta dagen och inte typ fredag. Finns egentligen inte så mycket att säga, på matten jobbar vi med funktioner och grafer vilket är simpelt om man förstår sig på't. Senare ikväll tror jag att jag ska kolla på någon film, Dimitra stackarn har blivit sjuk så hon måste KRYA!!! <3 
 
Nu ska jag jobba vidare, vi hörs senare ! 
Låt som jag fastnat på ! Tänker på mig och Dimitra ! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!