Sova

Ligger i sängen och väntar på att mamma ska komma in med hundarna igen. Lotta och Kiki åkte ner till Värmland med Andreas och Evelina... Riktigt kul att man inte ens får säga hejdå till sina systrar... men sånt är livet och det betyder att Håkan sover i mitt rum tills på måndag eller när dom kommer hem igen. Är lite smått irriterad över det men det får jag vara då min röst inte räknas i det här fallet. Men nu blir det sova för imorgon är det jobb igen! Vet inte säker men tror jag skrev att jag jobbar 8 på fredag men jobbar 9.30 istället då Elin och jag bytte tider! Så två sovmorgnar efter varandra! Sen är det helg!

Gick ut och sprang med Maria efter maten också! Jätteskön fast nu börjar temperaturen sjunka mer och mer och det är enormt tråkigt! Sen fyllde jag i massa papper som imorgon skickas tillbaka till IT gymnasiet som jag börjar på i höst! Bara 12 dagar kvar! :D -D








Bild 1: Papper från IT
Bild 2: Innan Maria och jag gick ut och sprang
Bild 3: Maria i motljus när vi var påväg hem
Bild 4: Kyrkan här som jag tog när vi var påväg hem
Bild 5: Håkans sovkudde
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!