Söndag? VA REDAN!

Åh herregud. Hur fan ska jag klara av den här veckan! Måde som sagt skit i Fredags och hade tänkt att ta det lungt hela helgen, bara ligga i sängen och kolla på Supernatural. Sen fick jag veta att Malin skulle komma och vi kan bara säga att det inte blev så lugn helg och att jag inte mår speciellt bra idag. Sen kan ni få leka små detektiver om ni vill ta reda på mer fakta.
 
Men idag åker Malin hem, hennes tåg går från centralen 10 över 2. Lite tråkigt att hon ska åka hem, hon är jävligt snäll och det är så roligt att höra hennes breda värmlänska! Som jag sa så blev jag upptvingad vid halv 3 för att sitta med dom medans Lotta drack lite Rosevin och pratade med en person... Det blev lite, ja... D.R.A.M.A. Så vi gick och la oss runt 10 över 5 imorse.
 
Men idag blir det verkligen att bara ta det lungt! Ska ligga i mammas säng hela dan och kolla på Supernatural och om det slutar blåsa så blir det kanske att ta ett litet dop i poolen och sola en stund!
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!