Pappersarbete

Mamma kom strax efter att jag publicerat inlägget. Vi åt frukost och bara pratade med varandra, jag, Louiza, Nathalie och mamma, sedan åkte dem hem och mamma och ja satt igång PLL på TV:n via HDMI och mamma somnade. Vid fyra ringde min bror och sa att han kommer förbi garaget och Alexandra med Max och Dani, jag gick ut och pratade med Alexandra och lekte med barnen. Sedan har kvällen spenderats framför datorn för att fylla i massor till försäkringsbolaget kring stölder ur mammas väska och även fixa ner saker till hårddisken ! 
 
Resten av kvällen kommer spenderas med mamma framför TV:n och vi ska kolla på "Monsters University" som jag hittat på ryska :)  Så blogga kommer jag inte göra något mer idag, vad jag ska göra imorgon är fortfarande oklart men det märker vi väl ! :) 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!