Ny dag

Hej bloggen, Uppdaterigen var sämst igår då Ello var här och vi hade det ganska fullt upp hela dan. Först drog vi till Fyrishov vid 2 och var där till kl.6. Rix Fm Festivalen var underbar och jag har över 2000 bilder på min kamera som jag ska sätta mig och gå igenom idag. Vi fick både ta kort med Emil från State of Drama och Behrang Miri som sjön låten "Jalla Dansa Sawa" med Oscar Zia och Lollo. Vi fick också röra Oscar Zia och Ello har en bild med honom. Sen fick vi Norlie och KKV's autografer på armarna och på min skylt. Verkligen en lyckad kväll. Sen blev det åka hem snabbt och byta om till klänning och klackskor och gå till mormor och morfar och så var vi där till kl.9 innan vi gick hem. Sen satt jag, Ello och Maria uppe till typ halv 1 innan vi gick och la hos.
 
Jag somna direkt då jag bara sovit 6 timmar natten innan. Vi vaknade för typ 1 timme sedan och jag har knappt någon röst kvar och har ont i hela kroppen. Alla bilder kommer upp när jag har renast! Hoppas ni får en bra dag, jag ska göra mitt bästa för att få en sån bra dag som möjligt :)
 
 
 

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!