Night Bus

Sitter och lyssnar på en gammal favorit låt. Night Bus med Lucy Rose. Älskar soundet och texten. Den är så underbar då när jag lyssnar på den när jag är nervös så släpper nervositen och om jag är ledsen så får den mig att sluta gråta. Det har en bra känsla jag blir lugn av den.
 
Sitter och halvsover just nu framför datorn. Funderar starkt på att gå och lägga mig, dock måste jag föna håret innan då jag använt färg bomb och det orkar jag inte så funderar på att gå och lägga mig med blött hår. Hela mitt huvud snurrar och som vanligt har jag jättemånga tankar som blandar ihop sig så jag måste reda ut dom. Det bästa då är att sova på saken. Ensam i min sköna säng!
 
Har haft söndag hela dan och vill bara till skolan så jag kan få tillbaka min plånbok! Kiki nämne ordet bio idag och jag bara "Herregud vad kul det skulle vara" och hon sa att jag inte hade några pengar och jag blev först förbannad och bara "Va jag har ju visst pengar" innan jag kom på att mitt fucking kort ligger i min plånbok som ligger hemma hos Sebbe!
 
Stör mig fortfarande grovt mycket på att jag kunde glömma nåt så viktigt! Jag vill bara att det ska bli måndag så jag kan få tillbaka min kära plånbok! Men nu ska jag gå och sova. Så sjukt trött så det är inte sant. Får se vad dagen imorgon ger :) Hoppas ni haft en bra dag och får en bra dag imorgon!
 
And you see trouble in her eyes
And you've noticed, but only realized
It's not fading, however hard you try
'cause it's built in her for all her life

I'm not alone
She said, "I'm not alone."

And she takes the night bus home
She's not phased by the darkness in her soul
And you barely catch a glimpse of her
'cause she's wrapped tightly, hiding in her clothes

I'm not alone
She said "I'm not alone."
She said "I'm not alone."

And they're strangers, and they're walking my way
and I'm talking to myself
Strangers, and they're walking my way
and I'm talking to myself
And they're strangers, and they're walking my way
and I'm talking to myself
Strangers, and they're walking my way
and I'm talking to myself

She said "I'm not alone."
She said "I'm not alone."
She said "I'm not alone."
She said "I'm not alone."
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!