My new crew

Oh herregud vad nervös jag var idag, skulle ju vara själv utan Ello och trodde inte att nån skulle prata med mig. Men Acho och Cream pratade med mig och vi satt tillsammans på lunchen och sen på rasten som var 1 timme så spelade vi biljard med några killar i klassen och två killar från El klassen! Så i have new friends!
Min klass är underbar! Dom är så sjukt cp men det är jag också så vi passar jättebra tillsammans! Herregud you have to love us!
 
Vet inte vad jag ska skriva mer då Ello sitter och påväg att bli senil så jag kanske borde stoppa henne... Men ni får en bild som vår gympalärare tog och la upp på IT:s facebook sida!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Follow Kidrauhl

Jättefin blogg! Besök gärna vår nya Justin Bieber blogg Followkidrauhl.blogg.se för daglig uppdatering :) Kram

2013-08-20 @ 20:28:48
URL: http://followkidrauhl.blogg.se/

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!