Lördag den 3 Augusti 2013

Godmorgon! 
Jag vaknade precis och ska strax ta mig upp ur sängen. Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt utan tar dagen som den kommer. 
 
Västerås igår var helt okej, gjorde inte så mycket mer än att vara lite på stan med vissa stanbarn och sedan åkte vi hem till Emma där vi bara chillade. Gick till Coop en sväng och köpte något att gotta oss med vilket för mig blev en Fanta Strawberry/Kiwi och en Daim. Därefter åkte vi in till stan då Emma skulle hem till Kempke och träffa hennes kille Richard och jag åkte in till Centralstationen där jag satt mig och väntade på bussen till Uppsala. Blev att prata med en person på telefon en bra bit på vägen innan dens mobil dog. Tror jag även ska till Västerås i veckan om jag orkar då jag faktiskt har mitt sommarlovskort att utnyttja till 31 Augusti ;) Sen kanske jag bara sätter mig på någon buss någon dag och bara åker. 
 
Ähm, nu ska jag hur som helst kliva upp, äta och sen kanske dra ut o springa eller åka och simma ! Vi hörs :* 
 
Och ja jag älskar mina nya jeans och nya ballerinor 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!