Klassiker

Senaste

Låt du hörde: Autumn Leaves - Ed Sheeran

Film du såg: Monsters University 

Mat du åt: Just av matig mat var det pasta o köttfärsås, och annars var det jordgubbar,kiwi, persika o vaniljsås.

Kram: Dimitra

Puss: Dimitra 

Känslan: Trött och nyfiken

Bråk: Haha bråkar ju knappt, och bråkar jag tar jag inte upp det här ! 

Resa:  Kalmar

Glädje:  Igår, när Justin vann 3 priser

Längtan: Skolan

Dröm: Pfft... Minns inte

Personen du träffade: Kiki

Gången du var utomhus:  En timme sedan

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet:  Storstaden

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet.. 

McDonalds eller MAX:  McDonalds pommes och MAX cheddardipp

Vin eller Öl: Rosé vin isf.

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet:  Utlandet

Sport eller nyheter: Sport

Hockey eller fotboll: Hockey

Sommar eller vinter: Sommar

 

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?

-Gurka

-Youghurt

-Frukt

-Mat

-Juice

Fyra saker du inte kan vara utan?
-Mobilen

-Internet

-Familjen&Vännerna

-Musik

3 saker du inte kan äta?

-Vitlök (fast jag älskar det)

- FISK (förutom lax)

-Honung


Två saker som gör dig glad


- Familjen 

-Vännerna

En sak du gör oftast flera gånger i veckan

Skiter... Nej men träna 

 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!