Jobb dag

Ja... det har varit en lite blandad dag idag på jobbet...
 
Satt i målar rummet med två killar som ska börja i 3/4 kommer inte ihåg och så satt en av killarna på radion och då frågade jag "Vad gillar ni för musik då?" och killen som satt på radion var snabb med att svara!
Han gillar Magnus Uggla och Justin Bieber, jag blev så chockad när han sa Justin för han sa det framför sin kompis. Ta mig inte fel nu men jag har aldrig träffat en Kille som stolt säger att han gillar Justin Bieber och om nån gör det framför sina killkompisar så brukar dom oftast bli kallade saker som verkligen är sorligt.
 
Men hans kompis sa inget och jag blev så glad för att han inte kommenterade det för det betyder att han inte bryr sig om sin kompis gillar Justin Bieber eller Kiss. 
 
Sen blev jag kallad tjock av en av barnen... Det var väl kul... Kom som värsta chocken så jag hann inte reagera men ja... Sa inte till nån vuxen för det enda dom skulle sagt är "Men dom är barn, dom menar inget" Men ja, dax att sova, klockan är snart 10 och min dator dör snart!
 
Så ni får Katy Perrys nya låt Roar! 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!