It's not that time !

Kanske ändå ska ta o blogga? Nu när jag sitter vid datorn? yesbox, exakt så jag tänkte! Dagen har minst sagt varit full av glädje, liksom först åka buss med Dimitra på morgonen, komma till klassen och ba "Fan vad jag saknat detta!" och sedan stöta på Måns och Jocke som kom sent och få krama klassens gosisar! Dagen flöt bara på, hade ju hål i lite mer än en timme så vi spelade biljard med ettor som är hur gulliga och trevliga som helst. Sedan så hade vi matte och fick böcker, fick även läxa men den gjorde jag direkt när jag kom hem! Och sedan berättade matteläraren att vi behövde grafräknare vilket min brors flickvän redan hade så jag ska få den!!! Så underbar räddare! <3 
 
Nu har jag precis plattat håret, ska packa väskan och lägga mig, lär ju inte somna direkt heller. Sen måste jag faktiskt även be mamma om förlåtelse, fick lite damp på att jag inte fått min tvätt men fanns ju en logisk förklaring till det så my bad it is.. 
 
Får se när jag kommit in i skolrytmen igen kommer bloggningen bli helt klart bättre men än så länge så får ni stå ut med dålig bloggning från oss, då det är nytt för Dimitra och man kan väl säga att det är ganska nytt för mig med..  Älskar er som kikar in här <3 
 
Var en sväng på Gränby, köpte Frozen Yoghurt, pennor, stift och ett sudd, på tal om annat liksom. Kände att det behövdes när jag rånade CG (Crille) i Dimitras klass på en stiftpenna tidigare idag.. Stackars ettor tar ju redan skada :3 
 
 
Jordgubbs yoghurt, hallon, melon, mashmallows och vit chokladsås ! Satt bra i magen kan jag lova!! :D 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!