I should bought you flowers

Godmorgon! :)
Jag ligger fortfarande i min säng och har gjort det sedan klockan åtta, så otroligt skönt! Dock bloggar jag just nu från mobilen då datorn ligger nerpackad och jag orkar inte plocka upp den.

Börjar inte förns tjugo över tio och Dimitra plockar upp mig vid tio över så har minst sagt sovmorgon! Ska kliva upp snart och äta frukost, sminka mig och klä på mig, sedan kanske jag kollar lite på PLL om jag hinner ^^
Slutar vid 14 idag så har bara två lektioner vilket jag älskar med mina torsdagar!

Nu kurrar magen så jag ska äta, Sincerely E

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!