I don't know where you're going, But do you got room for one more troubled soul

Gick och sov en stund mår lite bättre nu. Tvingade i mig själv min chockladmuffin trodde att den skulle komma upp lika fort som jag var klar men den stannade ner i magen (duktig muffin), Hittade Kikis kofta på stolen i köket så jag satt på mig den men den stinker nån äcklig VS bodymist så jag shitter här och försöker hålla andan för den var så mysig!
 
Mamma och Kiki är på innebandy träning och kommer hem runt halv 8/ kvart i 8 så då blir det mat, har ingen aning om vad för mat det blir bryr mig inte speciellt mycket är inte hungrig, har inte varit det på hela dan. Måste duscha och fixa naglarna också, funderar på att göra en vitblå dipdye, det är så sjutk snyggt på naglar. Men får se vad jag gör.
 
Skolan idag var väl inte så kul, måste göra matten som jag inte gjorde på lektionen. Får se till att göra den efter maten eller nu. Vill också städa mitt rum får se till att göra det snart. Sen är dumma Ello sjuk så hon sover inte här idag tills imorgon men imorgon tills på söndag ska hon sova här! Sen fick jag tag på tjejerna eller alla fall 4 av 6 st så troligen blir det att vi går och tar en fika på stan på fredag <3 Lycklig tjej här! Behöver prata med dom, behöver lite råd om en sak. I det ämnet är inte Ello så bra att få råd ifrån. 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!