Hål i öronen!

Trodde aldrig jag skulle göra det! Jag har spontat tagit hål i mina öron! Med kanyl och shit! Jag som är spruträdd klarade att ta hål i öronen med en kanyl! Fatta vad stolt jag är!
Dock så växte hålet igen lika snabbt som Lotta drog ut kanylen så hon behövde trycka igenom 3 gånger och då hade örat blivit varmt igen så det gjorde lite ont, sen var örhängerna tjockare än själva kanylen så hon behövde trycka lite då jag hade ganska mycket brosk i mina öronsnibbar!
 
Men det är jättefint och jag känner mig jättefin och är jätteglad! Nu ska jag vänta några veckor innan jag får byta :)
Ska tvätta hur håret snart och sen blir det att packa för imorogn har man ett speckat schema!
 
Först blir det skolan från 9 - 14 sen vid 15 ska jag träffa tjejerna och fika och 16.30 så kommer mamma och hämtar upp Mig, Maria och Ello som har kommit till stället jag och dom andra ska fika för att åka till Lager 157 och sen runt 17.39/18.08 så sitter jag och Ello på pendeltåget mot Sebbe! Så där kan man inte vara 1 min sen till! Här är det fort fort fort! Men hoppas ni får en bra helg då jag inte vet hur mycket jag kommer kunna blogga :)
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!