Hade ditt hjärta i min hand

Hej alla människor! 
Jag har precis satt mig vid datorn, väcktes först vid nio och snoozade till tio för att inte missa väckarklockan.. Och vet ni? Jag lyckades komma upp vid tio! Sen dess har jag hunnit dra upp persienerna och gjort en ny lista i Spotify! :) Nu ska jag väl först fixa en brunch till mig och sedan ska jag göra om lite i mitt rum, mer typ göra om på byråerna och i dem :) 
Får se när jag bloggar nästa gång, bjuder på en låt som är otroligt "just nu" för mig ! 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!