Family love

Åh herregud. Igår åkte Maria till sin kompis Linn och Kiki åkte till sin kompis Hanna så det var bara Jag, Mamma och Lotta hemma och vid 10 åkte Lotta och hämta sin kompis Malin från Kil som ligger i Värmland. Lotta har bott i Värmland så länge jag kan minnas. Men allafall Malin och Lotta är som Jag och Ello fast i äldre version så underbara. Mamma, Jag, Lotta och Malin satt och snacka skit från kl.10 till runt 1. Vi snacka verkligen om allt och det var så kul men snacka om vilken huvudvärk jag hade när jag skulle gå och lägga mig. Däcka nästan på en gång låg dock och började kolla på filmen The Blinde Side som är en av mina favoritfilmer och låg och sms med personer som var vakna.
 
Idag ska det tydligen bli årets varmaste dag så mamma har fixat poolen, Maria stananr hos Linn en natt till, Kiki stannar hos Hanna till sent ikväll och Lotta och Malin är på sitesing i Uppsala då Malin aldrig har varit här så jag och Mamma har hela poolen för oss själva. Jag ska ligga och sola och lyssna på musik så länge jag kan!
Kom ihåg att drick enorma mängder vatten idag så ni inte får solsting!
 
Ni får en bild på Ello när hon badade här senast!
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!