'Cause everything inside me screams No, no, no, no, no

Bheövde dela upp videon i 3 delar så ni kommer få dom på 3 olika dagar, en idag, en imorgon och en i övermorgon :)
Ska snart lägga mig ner och sova, ska bara vänta tills sista delen har laddat klart så jag kan sova utan att tänka på det! Imorgon är det skola som gäller. 2 lektioner och mentors tid. Den är på 50% så bara 50% kvar :) Är inte speciellt trött heller så det kommer ta ett tag innan jag somnar men har sov morgon till 10.25 imorgon så det är lungt. Ska kanske kolla på en film eller nåt, just nu sitter jag och lyssnar på Jessie J's låt Who You Are. Sjukt fin låt och Jessie har en underbar röst!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!