A tornado flew around my room

Godmorgon! 
Jag klev upp för tjugo minuter sen (9.45) av att barnen vägg i vägg grät. Självklart hade den ena gjort illa den andra .. Och justja Sofia och Daniboy kom hit igår och har sovit över här, därav två småbarn istället för ett. Lite förvånad över mig själv just nu då jag har fastnat för en Frank Ocean låt och överhuvudtaget lyssnar på typ 5-6 F.O. låtar. 
 
Idag är det en dag kvar till bröllopet så idag ska jag för det första fixa manikyr och sedan även köpa småtillbehör till håret på stan. Även klänningen ska strykas och sminket testas (blir min egna sminkös.. L.I.V.R.Ä.D.D.) men det går säkert bra.
 
Nu ska jag ta och äta lite frukost innan jag sätter mig och fixar naglarna hos Alicia :) 
 
 
Inspirationen kommer från Kissies naglar hon hade för någon månad sedan ! (Bilden ovan är från Alexandras IG)
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!