A beautiful melody

Nu har alla dragit härifrån (eller dem drog 2 timmar sedan, haha..)  och jag ska strax starta upp ett nytt spel i Sims som jag och Mischa ska sitta och spela på. Senare ikväll blir det bara PLL, har äntligen börjat på säsong 2! Det får mig bara mer och mer besatt känner jag nu men jaja :P 
 
Imorgon blir det att kliva upp kring 10-11 och dra ut och jogga om jag orkar. Senare blir det kanske att åka till något bad om det blir varmt, med bror och resten som var här idag :) Annars händer väl inget särskilt nu, jag chillar mest de sista veckorna av lovet <3 
 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!