Was ist das?

Hey!
Måste uppdatera bloggen för att tänka på annat, sitter i skolan på historielektion och kollar på någon film, tror den heter Schindler's list eller något. Hur som helst så är det lunch snart, tror inte det är någon god mat men vi får överleva ändå. Började en diet idag också, får se hur länge det håller. Ska ju börja springa och sånt också. Alicia vill köpa iPods till oss som vi ska ha och typ ut och springa några dagar i veckan. Jag ska köpa nya löpartights, en klänning till konfirmationen, gröna kortet och kanske något mer denna månad. Annars är jag ju pank... Det är inte bra..
Ångrar förresten att jag inte köpte en keps på Justins konsert, så mycket mer värt än en tröja men men :) <3 här är förövrigt en bild på tyska mark som vi fick se idag. Onödiga sedlar var dem men fy vad coola

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!