Woppa gangnam Style

Sitter på tåget påväg hem mot kära Uppsala! Musikalen var jättebra och översteg mina förväntningar ^^
Jag lyssnar på en grym JB mashup just nu och tänker på all positiv feedback han fått efter nattens första konsert i Glendale! Han ägnade kvällens OLLG till den bortgångna Avalana, och imorgon ska så många beliebers ägna en tyst minut åt henne och det har även cirkulerat att man ska skriva hennes namn på sin arm för att visa att man är en del av den stora familjen och att man också sörjer <3
Nog om sorgligt, när jag kommer hem ska jag fanimig ta ett bad och dö i min säng för imorgon ska jag upp skiiiittidigt ! Nu ska jag rolla med Bella, puss

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!