Week

Tja!
Jag ska strax gå och lägga mig men tänkte blogga lite innan dess ;)
Sysselsatte mig med att göra om i mitt rum så nu är det gjort, dock är möblerna fett omatchande men kommer ändra på det inom kort ;)
Har nyss förberett kläder för imorn och tisdag sen ska jag fixa resten imorgon, blir nog sjukt bra allt ihop :) har till och med satt post-it på varje låda för att veta var kläderna ligger xD
Har verkligen tråkigt söndagskvällar Menmen...
Har precis packat ner allt för skolan imorgon, pappa skjutsar mig på morgon så det är nice som faan ;)
Vi får höras mer imorgon då jag ska sova nu, puss

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!