We are never ever...

Okej... Har vart hemma någon timme nu, rollade mest med Bella så vart lite att jag inte bloggade. 
När jag kom hem la jag 2 kycklingklubbor för att marineras sen städade jag mitt rum+toalett. Fick en ny byrå, en svartbrun... Tänkte att det skulle vara snyggare ;) Har dock fortfarande kvar mina andra två så det är lite omatchande och ont om plats men men...
När jag städat satt jag kycklingen i ugnen och diskade sen kokade jag pasta och åt "middag" har även fått för mig att jag vill leva som om jag bor i ett rum jag hyr, utan att betala hyra. Alltså att jag försöker laga min mat själv så ofta jag kan, att JAG städar mitt rum och min toalett och att JAG håller koll på att det alltid finns mat åt mig. Bra idé va? ;) Mamma gick med på det men hon ville sköta inköp av matvaror så jag skulle helst skriva på en lista vad jag vill ha och ge henne varje söndag ^^
Funderar fortfarande på om jag ska klura ut hur jag kan ta mig ner till Nybro INNAN jullovet för jag vill träffa Bella :O Eller om hon kan åka upp hit ? :O We'll see how it's gonna be :) 
Ikväll funderar jag på om jag ska fixa naglarna igen, jag gör så pass mycket (spelar gitarr & piano, skriver på dator osv.) så nagellacket nöts bort fort och naglarna ser hemska ut efter bara ett par dagar. 
Hade ju vinrött nu men funderar på att testa något helt nytt, nämligen matta naglar med med något glansigt motiv eller nåt ^^ Tror det kan bli snyggt :) 
Nu ska jag sätta mig och spela lite gitarr så kanske jag spelar in det senare :) PUSS 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!