School...

Asså jag orkar verkligen inte.. här sitter jag, kvart i midnatt (kan man sägga så?!?) och nojjar över att det är skola imorgon, jag är liksom jätteförvirrad! Skulle nyss sätta väckarklockan.. Har ordnat upp förut ni vet sådär ett larm för varje dag? Och nyss satt jag igång onsdagens väckartid för att jag trodde att helgen var jättelänge sedan ! Jag är dödstrött efter magdansen ikväll så det känns som om det gått 2 arbetsdagar :O
Imorgon är det iaf tisdag, vilket innebär språk (tyska för min del) då slussar vi över oss själva till ett gymnasium några (MÅNGA!) busshållplatser bort sen har vi språk till 4 :) Ska även kolla med en gammal vän om hon har lust att dra på stan och fika eller något efteråt, eller om man ska fråga Elwira...? Vi får se ^^ Det jag vet är att det är skolfoto på torsdag, jag har inget att ha på mig och jag är... som man uttalar det på engelska BROKE! Alltså är jag pank! :(
När jag får lönepengar har jag väldigt mycket jag måste slösa dem på .... GUD VILKA I-LANDSPROBLEM JAG HAR!!!!
Jag måste hursomhelst i all min panik och ångest gå och lägga mig nu .... Ciao Fellas
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!