Nerd...

Vi sitter och har matte just nu och jag är klar med uppgiften så jag sitter o bloggar istället ^^ vi hade nån uppgift som skulle ta 40-50 minuter men jag blev klar på 20 och har hunnit dubbelkolla 3 gånger så jag är säker på att det är rätt, dock finns det över 200 lösningar av problemet så alla är rätt så länge det går jämt ut. Nu tänker ni självklart att det är enkelt men det är lurigt då en siffra kan förstöra allt ;) dessutom får decimaler inte användas så det handlar bara om heltal ;)
Ska snart in till läraren och se hur det gick på testet i fredags, har jag inte okej så måste jag göra om det på fredag+ göra denhär veckans test... Då kommer det vara liiiiiiite körigt :/ Menmen hoppas ändå på det värsta så ^^
Till lunch är det fiskpanetter med dillmajonäs och Kokt potatis, hoppas verkligen det är gott för jag är hungrig (a)

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!