Mathematics

Hej ! (eller ska man säga godkväll?)
Jag sitter just nu i mitt rum och lyssnar på musik, gjorde nyligen klart matteläxan, har dock ett tal kvar som Elwira skulle hjälpa mig med imorgon ;) sjukt trött är jag i alla fall och ska strax välja kläder, packa väskan och lägga mig. Onsdag imorgon vilken jag börjar med programmering och avslutar med engelska (kul dag imorn..) mellan där har vi två (!) lektioner matte och lunch ;)
Idag har jag varit allmänt virrig och trött (kan bero på energidrickan till frukost... Bortsett från en macka och juice) jahja ska sätta igång med allt nu så jag får tillräckligt med skönhetssömn <3

Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!