I always be there for you ...

Tjenatjena! 
Okej detdär lät hur töntigt som helst men ändå ... xD Jag sitter i min säng just nu och suger på en halstablett (intresseklubben antecknar hoppan jag) Har sovit fram till 11:30 med olika mellanrum efter det också... Är så sjukt trött i kroppen så det är obeskrivligt! Men imorgon blir det skola, om jag mår bättre dvs. Fast jag måste hur som helst prata med SYV så... 
Får världens grymmaste lunch/middag hemma idag, nämligen bakpotatis med skagenröra ! ;D ÄLSKAR DET!!
Konstigt nog så ligger jag och lyssnar på min föredetta besatthet TOKIO HOTEL och utan att direkt tänka så har jag även en sån tee på mig, fast jag brukar iof bära de hemma så :) 
Menmen, ska fortsätta rolla med Sis nu och kolla på tv :) Sen blir det mat om en stund och sen vet jag inte, kanske skype med Bella :D 
Jajajajjaajajajaja nu är jag trött på att sitta här så får väl blogga senare :) PUSS 
 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!