Fakking Regn

Asså gaah! 
Regnat hela dagen idag, orkar inte... Åkte ner på stan med mamma och var in till hyresvärden och fixade lite grejer, berättar med senare när allt är 100 % ;) Sen drog vi runt lite på stan och jag köpte ett nermattande nagellack på gina. Sen drog vi till bror och hämta barnen, satt barnvakt ett tag. Kom hem vid nio och har suttit vid datorn i princip sen dess. Mådde bättre när jag fått i mig mat och alvedon så typ frisk (Y) Eller okej var riktigt aldrig "sjuk" utan mådde mer illa och hade ont i huvudet konstant därför jag stannade hemma. Hade feber ett tag men det var för jag inte tål huvudvärk xO
Har bett gulliga Bella (min lilsis) fixa med min design så nu kommer det se lite knas ut på bloggen men det klarar ni av, ellerhur ? :D 
Det kommer bli hur grymt som helst när det är klart :) 
Ska vcka bror vid 2 inatt till jobbet så ska försöka att inte riktigt sova tills dess, sen blir det sleep all day and party all night ! :D 
Nej men imorgon ska jag ner på stan och göra lite ärenden, vill köpa en ring, ett par byxor, en väska till mamma :) Sen funderar jag fortfarande på vad jag ska överraska Bella med, hade värsta planen (tänkte åka ner till Kalmar..) men blir liiiite dyrt och jobbigt att åka ner. Dock kanske jag gör det under jullovet om hon tillåter mig sova där :*
Sen måste jag skriva mitt personliga brev och dela ut det + CV, måste hitta jobb till helger och lov, PENGAR I NEED! hah....
Sen kom jag på att vi har avocado i kylen så borde köpa guacamole mix, sen vill jag käka KEBAAAAAB imorgon sen kom jag även på att vi har frityrsmetsmix och räkor och kyckling ^^ Det låter som en helt awesume helg, dock funderar jag på att börja med att dö i matkoma imorgon sen vänta med allt onyttigt till nästa lördag osv.Som lördagsgodis fast gäller ALLT onyttigt ^^ Låter perfa ;) 
Lyssnar på gamla godingar med eminem just nu, loose yourself, mocingbird, stan osvosv. ÄLSKAR'T <3 
Jaja ska gå och ta en snabbdusch sen blir det säng med viloläge ^^ 
Kommentarer

Har du något att säga till mig?

Vad heter du?
Är du här ofta?

E-mail: (den ser bara jag)

Har du någon blogg?

Lämna din kommentar:

Trackback
Om Mig
Elizaveta, 20, Uppsala.

Välkommen till min värld!
I bloggen får du följa mig, Elizaveta, som i dagsläget pluggar till att bli präst i Svenska kyrkan. Du får utöver mina studier även följa med i min vardag med fästman och hund samt planer inför stundaned bröllop och annat roligt! Jag hoppas du trivs här, och har du några frågor är det bara att kommentera!